söndag 22 mars 2009

Svårt att byta!

Nu har jag suttit och kollat på Beck med ena ögat och suttit med layouten på bloggen med det andra ögat. Jag har nog lite svårt att byta från min svarta bakrund. Tänkte att jag skulle vårstäda lite i bloggen men lyckades inget vidare. Har provat lite av varje, bytt mall, bytt färg, bytt tillbaka till den bakrund jag hade... JAG vill ha det svarta! Så är det bara.
Jag har däremot snitsat till det lite med andra färger och lagt till några sidelement jag inte haft tidigare.
Skulle försöka lägga ut nåt klokt citat eller tänkvärt men kom inte på nåt och alla "säg" kändes så mesiga...
Jag tog en favorit text av Sonja Alden istället - För att du finns - Jag gillar den skarpt och den tolkas på MITT vis och på MITT sätt i MITT hjärta! som jag skrivit förr så är musik och texter viktiga i mitt liv... Skulle bli rätt tomt om jag inte kunde lyssna på musik!

Nu ska jag se om jag trivs med den här sidan... rätt som det är så har jag bytt tillbaka som den såg ut innan...

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Ja, jag ser att du har ändrat, och jag blir lika orolig varje gång.
Hur ska jag hitta nu då, men efter en stund så funkade det här med, ; )))