måndag 23 mars 2009

Bokslut för idag!

Nu har jag jobbat hårt med "hemmet". Tro det eller ej men jag blev rätt så nöjd med gardinerna. Himmel vilket tjat det va om detta. Nu ska jag sluta att skriva om mitt grönrutiga tyg som jäklats från att jag tog det ur förpackningen. Det blev inget segel men en massa tyg blev över iaf.
Har du tur Anga så kommer det en trasa som du kan ha på huvudet när det blir sommar. Du kommer att se ut som en riktig bondmora.... huckle och stövlarna på, sen är det bara ut och mjölka kossorna! Ha haaa.

Kvällen har varit fantastisk i övrigt. Barnen kom i säng i rimlig tid utan en massa vattendrickande, sago-CD-krångel, m m. Det bådar gott inför morgondagen.

Dags att göra bokslut för idag. Blev en himla massa inlägg och det där med trehundra innan sista april verkar nog inte vara något större problem eftersom jag skriver och skriver hela tiden. Imorgon är det jobb så då blir det inget inlägg dagtid. Är det nåt jag inte gillar så är det när man sitter på jobbet och skriver blogg. DET KAN MAN FÅ SPARKEN FÖR, tänk på det!

God natt. Jag vet att jag ska sova riktigt gott, det känner jag på mig! Vi får väl se hur det går!

KRAMAR TILL FOLKET!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Jaha, gör narr på min bekostnad du.
Vad är det för fel på huckle och gummistövlar (de är dessutom, graningegröna).
Och du, mjölkat kossorna har jag gjort många gånger.
Förresten...
När jag ser bilden framför mig så ser jag hur fantastiskt snygg jag ser ut,,,

"drömmer"

Ohh, om jag hade matchande huckle till stövlarna...