fredag 13 mars 2009

Bokat och klar!



Nu är det bestämt, vi åkte på bio imorgon!! Ringde till mormor och fick ett klartecken - Hon är som jag - Älskar den lilla katten och hans gubbe! 14.30 sitter vi i salongen och ska se tidernas film... värst vilket bio freak man blivit!!

Fredag innebär städning av huset. Snabeldraken ska fram som min gode vän Mia skulle ha sagt! Undra just vad hon har för sig idag. Skickade ett mess igår men har inte hört nåt ifrån henne?! Håller på med att fylla min vän tvättmaskinen vilket är ett jobb som man aldrig kommer ifrån.
Om man ligger i redan från morronen så kanske man får sätta sig med en kaffekopp fram på dagen med nån fika-sugen gäst... ingen har anmält sitt intresse men vad vet man.
Bäst att skynda vidare.

Å som ett vanligt skriv... ingen sol idag heller!

På återhörande!

3 kommentarer:

Mia sa...

Hej å förlåt att jag inte svarade.... blev avundsjuk kan jag säga, men det var intedärför jag inte svarade. Satt på utvsamtl med nr 1 o sen föll det bort ur mitt "minne-fiskpinne". Jag rastade draken igår, och gjorde "fredagsjobbet", eftersom min tjänstgöring börjar idag på eftermiddan, pågår till 09.00 i morgon, för att återinträde 09.00 på söndagmorgon.... Inga sysselsättningsproblem i helgen mao. Ska faktiskt in til lstan en sväng MED sambo i morgon... liteshopping som kräver smakråd... :-D De du. Ha en mysig biodag i morgon!! Kramiz

Anonym sa...

Trevligt med bio!! Själv har jag väldi lust att fara å se Män som hatar kvinnor!! Känns som de kan va ännu en i raden av bra svensk film!! Ha bra helg. Själv jobbe jag 12tim lör å 12tim sön. BLÄA....

ScrapAnga sa...

Godkväll, nu har jag hunnit ikapp, hihi.
Håller på att packa som bäst inför helgens scrapträff.
Du har en utmaning att hämta på min blogg, som du BARA måste göra. Kram kram, vi hörs nog inte förren söndag, trevlig helg