söndag 29 mars 2009

Skidskyttesöndag!

Idag är det en riktig hemma dag. Skidskytte på tv och gråtrist väder ute. Inte kallt utan rätt bra ute väder för den som vill gå ut. Jag har valt att städa barnens garderober. Jag har gjort en stor kasse med kläder till kusintjejerna! Bra att kunna skicka vidare.
Igår va det begravning. Alltid kännslomässigt men ett fint avslut iaf. Vi fikade tillsammans i församlingshemmet och det hölls bedårande tal... från både den ene och den andre. Tänk va många släktingar det finns som man inte visste om.
Dagen avslutades med middag hos Näsströms i Mosjö. Det va också en trevlig tillställning. När vi åkte hem fick vi med oss äldsta fröken Näsström - kul att sitta och surra med småtjejer som helt plötsligt blivit STOR! Det gör vi om Elin!

Idag hade vi tänkt att åka till Solberg å åka lite slalom. Men det blev som vanligt... ingenting. Det känns rätt så skönt nu, det är alltid så drygt innan man kommer iväg fast kul när man är där.
Imorgon åker Rickard till Norge igen. Det blev en kort visit här hemma men ändå känns det som om vi hunnit ses en hel del.
Jag har en rätt rörig vecka, uppbokad både måndag och tisdag kväll. Sen måste man väl försöka få till lite fika tills på torsdag när det är dags för mig att återigen fylla 27.

Åter till garderoberna... finns hur mycket som helst att ta tag i... det är väl underligt - man håller på hela tiden men det är ändå ogjort vart man än vänder sig. Men först tar jag nog en kaffekopp och hejar på Helena Jonsson....

Kika in på Pink Hinks blogg så får ni se en "kändis".

1 kommentar:

Elin sa...

Det gör vi verkligen :D Va en trevlig kväll, och ja jag e ganska stor;p :)