lördag 28 mars 2009

Promenix idag me´

Så va det en ny härligt dag. Har just kommit hem från en promenad med Anna. Så nu är det frukost och kaffe som gäller.
Övriga familjen drog till skogs med saltstenar... i gamma hederlig Erland Näsström anda. Vad kan passa bättre än att göra det på hans begravningsdag?
Begravning känns trist men det blir säkert fint. R:s kostym är vädrad och skjortan ska strykas, sen är han klar med sin stass. Själv har jag inte kollat vad jag ska ha än men det blir väl nåt klassiskt... är det nåt jag har i garderoben så är det svart och vitt...

Igår kväll va jag på gardininspektion hos Anna... fick mig kaffe och en trevlig kväll! Gardinerna fick godkänt så nu ska de väl bara sättas upp så har vi två fullstänigt vår-stylade kök!
Oj, här sitter jag och drömmer... klockan är 10, det är lördag och vad ska man göra då?? JO, Melodikrysset... så jag skriver mera sen!

Hej hopp

Inga kommentarer: