torsdag 12 mars 2009

Ett ändå...

... hade tänkt slänga mig i säng men måste ändå skriva lite. Har kollat runt igen och nu har jag fått mina uppdateringar! Bra jobbat!
Jag har städat toan och hängt upp mina nya handdukar... blev genast lite vår i huset. Imorgon ska jag jobba med lite annan städning. Byta nån gardin tror jag... men man vet aldrig.
Nåt jag däremot har bestämt att vi ska göra, grabbarna och jag tar en stadstripp på lördag. Först ska vi åka skidor och sen tror jag att vi ska göra ett biobesök. Såg att de visar min stora favorit... Pettson och Findus nya film - Den vill jag inte missa. Jag tror även att grabbarna skulle uppskatta detta. Kanske kan vi till och med få med oss mormor på bion?! Måste ringa och kolla det med henne imorgon.
Satt och kollade biljetterna ikväll, 14.30 visas en föreställning och den skulle passa oss utmärkt!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite Amelia och förhoppningsvis somna gott... än en gång ska kudden kramas och imorgon är det mysmorgon med allt vad det innebär.
Natti natti!

2 kommentarer:

ScrapAnga sa...

Hmmm. jag skulle ju åka, ändå sitter jag här och läser vidare.
Gift, detta bloggande, och man hinner knappt med, sen är det facebook med alla kommentarer, tester, inbjudningar och så vidare. Kan tro att man inte har annan tid än att sitta framför datorn hela dagarna, nej, NU, ska jag åka, hejsvejs

lantislygdman sa...

Halloj, "kärn" komma väl idag tror ja. Han skulle till å me hänka te stan..Hm.. Är det sant att man köper skor för 50 spänn? Fanns det kvar till mej me?? Vi brukar ju lyckas med att köpa samma saker... Hej å hå från Länsman