måndag 9 mars 2009

Denna j@%la snö!

Snö snö snö... nu räcker det. Jag har fått nog! Har dessutom ingen snöstyra så det blir till att åka till Bredbyn idag och köpa en ny!
Nu är man gräsänka igen. Rickard åkte till Norge nu på morgonkvisten. Den här trippen blir något längre än vanligt. Han åker via New York hem... en något lång omväg men det va visst nån hockeymatch som skulle avnjutas med vännen Jimmy. Kul att få se det stora landet i verkligheten!
Jaha, vad ska man göra idag då? Skulle givetvis varit på stor och liten men vi får väl se om vi ids åka dit.
Nu ska jag ta mig en kaffekopp och läsa lite bloggar. Det är ju alltid kul att se vad alla andra har gjort och ska göra.

2 kommentarer:

C.HARNESK sa...

Ja du, håller med dig till fullo ang SNÖN !!!!!
Jag la just upp en bild inom detta tema. SUCK.... :)))
1000-tack Katrin för din kommentar om mina bilder. Jag blir jätteglad.
Ville bara att du skulle veta det.
Själv blir det en promenad och städning här hemma :)
Ha en bra dag !
// Kram Carola

ScrapAnga sa...

Men det är till att vara, globertrotter. NY, inte en liten omväg, men han får det säker helt underbart. Ja, vad gör man inte för en hockeymatch.