söndag 15 mars 2009

Allt är inte som man tror!

När jag satte mig här skulle jag skriva om nåt speciellt... Efter tio rader kändes det som om ALLA kunde räkna ut vad och vem jag menade. Det va inte menat så och därför raderade jag allt.
Hur som helst så behåller jag nog det för mig själv iaf. Känns bäst så. De jag kan säga är att man ska aldrig sluta att förvånas... SÅ är det bara, i allt!!! Eller hur min vän (det vi snackade om för nån vecka sen)?! Mer säger jag inte!

Sjukstugan
Axel hade nästan 40 grader ikväll. Inte kul... måste nog på Konsum imorgon och köpa barn-ipren (finns det föresten). Lugnet ligger i huset, barnen sover, jag har besegrat strykhögen och nu börjar Beck-filmen. Jag ska se en stund och sen ska jag lägga mig i sängen och se Rally Brudar.
Det är bara så härligt att varva ner en stund i sin ensamhet.

Ja ha... ett något ointressant dag som kretsat kring fyra väggar... en tv och några kaffekoppar!
Mia och Klara hade man tagit bort från TV-programmen ikväll men listig som man är så hittade jag dagens avsnitt på SVT-play... sååå jag fick mig min veckodos av dessa fantastiskt roliga brudar... Strålande tider.

Nya friska tag imorgon! Snart fyller svärmor år... måste hitta på en födelsedagspresent åt henne... men vad??

God kväll!!

Inga kommentarer: