fredag 13 mars 2009

Mysigt värre!

Ikväll har vi haft ett normalt fredagsmys. Chips och film... hittade LOTTA på Bråkmakargatan på TV4 film. Jag älskar Lotta. Hon har varit mig trogen sedan jag va barn... en stört skön unge men jag vet inte om jag klarat av att ha henne själv... kanske skulle jag vilja va som henne?!
Det tar på att vara ledig så jag somnade till filmen och väcktes av att telefonen ringde. Bra, annars har jag väl sovit bort hela kvällen.
Fick ett kvällsbesök av hon som var kaffegäst tidigare idag, glömda handskar måste hämtas och då passade vi på att vara lite onyttiga en stund...
Tittade både på Så ska det låta och på Let´s Dance. Inget vidare nåt utav det... Fick några rapporter ifrån fjällvärlden via MMS och SMS... Det verkar inte va nåt vidare väder där heller men kul ser de ut att ha iaf.
Jag är inte särkilt avis på att köra skoter i miljoner mil på fyra dagar... inget för mig kan jag säga.

Nu är det sängen som väntar. Ska bli rätt skönt att sova... imorgon blir en fullspäckad dag med skidåkning, bio och middag!
Så jag säger som jag sagt så många gånger förr... God natt, nu sticker jag och John Blund å myser en stund.

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Det lät som en riktig myskväll.
Jag mös som sagt var på scrapkvällen. Jag fattar inte vart tiden tar vägen, man vill liksom ALDRIG att det ska ta slut.
På söndag när det var 4 timmar kvar så satt vi o deppade,,, - snart är det slut, oj, vad tråkigt, osv osv.
Jaaa, jag vet,,,DET ÄR EN SJUKDOM