lördag 27 juni 2009

Vilken härlig dag!


En av de bästa dagarna den här sommaren!

Hade planerat att spendera dagen i Hällvatnet... Blir lika funersam varje gång jag ska skriva detta ortsnamn... är det Ä eller E?? Måste kolla oppét!

Hur som helst... det blev en dag på denna underbara plats. Sol sol sol sol... underbart. Vi har badat... Jo, det är sant - Katrin Karlström har doppat sig - årets första dopp i Skorpeds största sjö. Kallt? Nej inte alls, å det är sant!

Vi har åkt vattenskoter, solat och badat, fikat, ätit och mått hur bra som helst!! TACK mina underbara vänner att vi fick följa med!

Nu har det hänt... grannkäringa några gårdar bort har sjösatt båten... det gick med lite trix å rätt som de va så fick hon även igång motorn... MEN... de som hände va att förtampen trasslade in sig i propellern, Hm, tur hon har lillebror som sericeman!


Annica Lygdman - du är en idol.... du gör saker som alla andra önskade att de vågade göra - tuff kvinna till 100%

Kvällen avslutades med lite nedvarvning på min altan - en god öl och lite ost, kex och vin med vännerna och grannarna som numera kan titulera sig som knuttar för en helg!!

God natt världen! Livet är underbart! Å det bränner skönt i mitt skinn!

Love!

2 kommentarer:

Mia sa...

Kattis.... du låter uppåt, lycklig... underbart!.... va lite vin kan göra! ;) ... själv åker jag in på Hamnfesten....tänk va lite vin kan göra! :) Ha Ha!

Anonym sa...

Hällvattnet är sjön ju... orten är Bureåborg... =0)