lördag 6 juni 2009

Iväg det bar!!

Ja, det kan man säga. Hann bara vakna så hade jag inga barn hemma... Det grävs och grejas på skolgården och nu har kidzen sån tur att de får hänga me och åka lastbil. Aldrig förr har jag väl fått dem att klä på sig och äta frukost så fort....

Jag har hunnit till minigolfbanan en sväng med flaggan jag lovade. Sen ska jag väl dit igen och sälja fika! Jag har även fixat ansiktsfärg så att barnen ska få sig en flagga på kinden... hann även knycka med mig lite SV- godis.... Alltid lika uppskattat!!

Inatt va det mindre kul. Nils la en pizza i sängen... inget fel på honom när gick till sängs och inget fel på honom nu. Det va väl nån bacill som skulle ut... synd att det blir så jäkla mycke tvätt...
Till och med lilla "Bä" måste saneras och det känns nästan drygast!

Bäst att skynda på, måste snygga till mig lite innan jag ska iväg!

Ajöss!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Märkligt det där, när vi åkte ut till stugan i söndas, så sa Jeff att han mådde dåligt, och när vi parkerade så la han en PIZZA i gräset precis framför dörren, kul.
Man kan tänka att det är ute, men, hur lätt är det att få bort spya från gräset, där precis alla ska gå.
Ja, kul är det inte, haré//Anga