tisdag 23 juni 2009

På torsdag kommer han!

Vissa saker hör sommaren till.

  • Bada
  • Smultron
  • Sola
  • Fiska
  • Cykla
  • Gräsklipp
  • Svart/Vita kor
  • Solnedgång
  • Sandstrand
  • Jordgubbar
  • Mjukglass
  • Med mera med mera
Tänk va jag har väntat. Samma sak varje gång. En trevlig man i sina bästa år, lite för "bögig" tycker en del, men för mig är han en husgud som bara är såååååååååååååå bra.
Kanske är vissa saker som han gör lite väl märkliga men det mesta är snyggt, elegant, speciellt och som han skulle ha sagt själv - JÄTTELÄCKERT!


Mannen jag talar om är ERNST!!!!


Äntligen är det dags för SOMMAR MED ERNST!!!! Kalla mig korkad, men han är så himla inspirerande och ger en skön sommarkänsla.


Jag gillade hans julprogram också så det är nåt visst med den där karl´n.



Som sagt ERNST - Äntligen är det dags igen.... Torsdag TV4 kl 20.00 Vi har en date som JAG inte tänker missa... borde nog spela in alla avsnitt!!



Ingen sommar utan ERNST Kirchsteiger

Inga kommentarer: