måndag 8 juni 2009

Mia min tvillingsjäl!

Det är alltid lika skoj att slå en pling till Svedjeholmen! Alltid samma respons på dagens probelm, frågor och funderingar!
Vi är nog något av tvilingsjälar - det kan gå månader ibland utan att vi hör nåt ifrån varandra och hipps vips så ringer vi varje dag! MEN det märkliga är att man känner ofta på sig när det är dags att ringa eller när hon kommer att ringa...
Talade med Mia min vän idag - tänkt vad lika allt kan vara! Det är härligt att ha dig som vän - Du är den som alltid finns till hands när du behövs!
Nu ska jag återgå till mina sysslor... jag städar och tvättar och hackar rabarber... har även hunnit med att steka pannkakor till lunch åt tre små hungriga killar. Snälla som de va så fick även mamman några pankisar!

Små snabba inlägg idag!

Kram å hej!

1 kommentar:

Mia sa...

Katti!!! Jag kan bara säga detsamma!!!!!!!!!!!!1

Ha en bra dag!!!

Kramiz