onsdag 3 juni 2009

Sony Ericsson sviker!


Trots att livet leker så verkar det som om alla tekniska prylar sviker mig. Parabolen strejkar mellan varven, kameran slutade att fungera, tumlaren brann upp, symaskinen DÖD, å nu är det täckningen på mobilen som jäklas med mig. Det är nåt som gör att jag endast kan ringa NÖDSAMTAL i Uberg, Djupsjö, Överå, Källom, Gerdal..... Är inte alla samtal nöd(vändiga) samtal?? Nåt strul är det och det måste fixas... så här kan man ju inte ha det. Jag som har en så fin och ny telefon... måste nog in på Dialect och kolla om de kan uppdatera den på nåt vis. Jag har inte hört att nån annan har döda sträckor mellan Skorped och Örnsköldsvik. Att det skiter sig i By-kurvan och i Butsjöböle-bron - det vet man ju... detta ska undersökas... Tro mig. Så va det sagt - ett viktigt inlägg för mänskligheten!!


I love my mobilephone - när den funkar så att säga!

Inga kommentarer: