onsdag 10 juni 2009

En timme senare!!

Så har man diskat bort stor-grytorna... Rensat lite i frysen... strykit bort tvätten, hängt en tvätt och sist men inte minst... Det lossnade till slut. Jag tror att jag har en bra grund till brevet som ska skickas imorgon!! Ibland är man effektiv.
Jag har även hunnit laga en sån där lampa som lyser av solen... Den hade helt enkelt gett upp och då kom jag på att det kan gå att ruska liv i dem igen om man tar ur batteriet och sätter det i en laddare. Det gjorde jag igår och ikväll skruvade jag ihop det igen... Hi hi... Nu lyser det fint igen!! Då va det nog inget mer för ikväll... fast inte är jag sugen på att sova precis... MEN om jag ska överleva färden till stan imorgon så kanske jag skulle må bra av att sova några extra minuter... för det handla inte om timmar - där är jag redan för sent ute!

Så go vänner - natti natti... klockan är före 23... på väg till sängen - Tanten börjar bli gammal!! SNART är det SEMESTER!! Då tänker ja va uppe sååååååååå länge jag vill!!

Inga kommentarer: