måndag 15 juni 2009

Sista veckan innan semester!

Midsommar veckan... skulle kunna vara midvinterveckan... kallt är det så man håll på att frysa ihjäl.

Igår regnade det som om himmeln va öppen. Blev en massa innejobb. Innan vi gick och grattade dagens jubilar, Lina Westman - 18 år... HURRA!! så tog vi oss en mys-bil-tur lövsjövägen runt! Tyvärr så såg vi varken björn eller älg men en dö-förskräckt hare fick vi se... Jag har även fått mig några nya konvaljställen!!

Måndagmorgon - gubben åkte till Norge igen. En snabbvisit mån - tors... som sagt, han slipper midsommarstädningen i år igen! Tvingade honom att dammsuga igår så man får väl trots allt säga att han hjälpt till lite (mycket lite).

Jag och barnen for iväg till mormor. Jag skulle vidare till Bjästa för frisering! Blev ungefär som vanligt. Samma frisyr, samma färg och typ samma slingor. Nå väl, det blev nog bra... brukar ta några dagar tills man fått fason på kaluffsen!


Grabbarna tog sig en tupplur i bilen på vägen hem men nu får de inte sova nå mera... dags att väcka upp dem!

Hörs mera....

1 kommentar:

annica lygdman sa...

Tjena snygging!! Blev fin frilla de där.. Vilken dag bär deå mot Hällwater med ny vagna då? Sku tro att jag även kom te campa där under midsommar!!