onsdag 3 juni 2009

Livet rullar vidare...

Dagarna går och det känns att semestern närmar sig. Vad jag i vanliga fall brukar känna som stressigt känns som om jag har läget under kontroll!
Nu ska man väl inte ropa HEJ - än... det brukar kunna strula till sig när man minst anar det.
Lunchen tillbringade jag på stan... badshortsen som Axel fick av farmor skulle bytas - vilket visade sig att de ska bytas imorgon igen... de blev för stora den nya storleken!!
Tittade in på TeamSportia - en av mina favoritaffärer, hittade ett par shorts även till mig själv. Billiga va de - Puma - va de´och gratis blev det!! HUR? Jo, jag hade bonuspengar på mitt medlemskort - YES! De är perfekt shopping! (hann inte hämta kameran och köpa handtag, det gör jag imorgon)
Vad jag däremot hann med var att rycka åt mig en flaska Rosévin - det ska man väl ha så här års - eller va säger ni brudar?? De är väl en tjej-dryck som heter duga! Lite hallon till det så är sommarkvällens tjej-snackar-dricka klar!
Sommar va det ja´- det är fortfarande skitkallt - på vädret hotar de om snöfall i fjällvärlden! Ingen sommar än men det kanske dyker upp snart. Imorgon ska det bli ännu sämre väder... Det gör inte så mycket. Jag har alldeles för mycket att göra innomhus. Ikväll har jag putsat fönstret i tvättstugan, hängt upp gardiner och röjt lite som vanligt. JAG BLIR ALDRIG KLAR - vad beror det på??
Ikväll rök tv-rums gardinerna också - putsandet tar jag tag i imorgon. Man måste ju hinna blogga också!
Det är rätt skönt att sätta sig en stund när man gått an som en tok hela kvällen... tur att jag fick lite kaffesällskap en stund - annars har det väl blivit en kopp på stående fot efter middan.

Klockan är mycket och jag borde gå och lägga mig. Ska bara invänta tvättmaskinen - måste hänga tvätten innan jag går till sängs! Hinner nog surfa runt lite innan jag gör "mört".

Jag måste iaf berätta att jag återigen fått till Google analytic... idag har jag haft 44 besökare på bloggen... skoj - jag skulle sååååååå gärna vilja veta vilka alla är som tittar in. Man får gärna lämna en kommentar, ett litet hej... Men vissa har ju fått tillåtelse att läsa utan att ge kommentarer å det vet ni ju själva vilka ni är!!
Nej - nog surrat för idag. Imorgon ska jag göra ett sista arbetsryck - känns riktigt kul - LIVET är rätt härligt -
KRAMELIKRAM!!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Ja, kramelikramen, till dig med.
Rose i all ära, men har du provat Wild Strawberry, sparkling.
Det är tjejdricka det, vi ses