söndag 22 februari 2009

Söndag i soffan!

Söndagskvällar är ju helt superbra numera...(ledig nästa dag så ingen jobbångest heller) Startar kl 20.00 med Mia och Klara. Dagens avsnitt höll rätt bra nivå... Har hört att det finns vissa lättpåverkade som också vill ha en elefanttatuering... kan bli bra, men jag vet inte om jag vill se?!
Sen lägger man sig tillrätta i soffan och ser BECK! Åh vad det är trevligt avslut på helgen.
Jag känner mig helt slut på. Det är jobbigt med skid vm! Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag trött...
Sjuk får jag inte bli för jag ska till frissan imorgon. Det ska bli skönt att kapa lite av den här lejonmanen. Vinter med -30 grader gör att håret utsöndrar EL mer är åtta vindpurror... Med lite klipp och färg och slingor så ska vi nog få ordning på kalufsen! Man måste ju snygga till sig innan vi ska ut på galej till helgen... Annars kanske man får stanna hemma och det vill man ju inte.
Nej, åter till Beckfilmen.

Natti natti!

Inga kommentarer: