lördag 28 februari 2009

Fortfarande...

...är det lugnt på sjuk-fronten. TACK! Mitt psykiska tillstånd är fortfarande som igår. Går och tror att jag mår illa... kan man inte bara släppa tanken?! NEJ tydligen inte.
Nu ska jag inte tänka mer på detta idag. Ska jag bara njuta av den enormt roliga lördag vi ska ha.
Planerna ser ut som så här, En säker och trygg chaufför kör bussen kl 15 från Skorped till Övik. Fördrink på en av stans snyggaste byggnader. Vidare mot Arenan och middag... Match - mat - o s v ...
Sen om vi orkar blir det väl te å besöka nån av stans dans-öl-hak... typ O´learys. Men det är som sagt om man orkar. Fast av erfarenhet så brukar vi ju tagga upp sakta men säkert och det är därför vi blir så uthålliga.
Att starta ett kalas kl 15 kan betyda kullerbytta och utvisning snabbare än man kan ana.
Nu ska jag störta ner till tvättstugan och röja lite. Måste väl vara lite duktig idag också.
Pappi och Axel har farit på plan för en hockey-träning... måste ligga i om man i framtiden ska få ta del av Colorado-miljonerna!
Nisse ville inte följa med och kan ni gissa varför... Jo, Jag fjyys...

Ha en toppen lördag! Kraaaaam

Inga kommentarer: