fredag 13 februari 2009

Gubbar kommer och gubbar går...

Jo, så är det. Åtminstone i det här huset. som jag skrev igår så träffade jag min käre sambo i 50 minuter.. sen åkte han. Kom hem sent och hade en massa datajox att fixa med. Jag gick till och med och la mig före honom! Har inte hänt många gånger!
Vakande, strålande väder med möjlighet till en underbar utedag med HELA familjen...NO, Min käre sambo måste åka iväg till Umeå - tur och retur... Otur för mig! Jag hade tänkt mig en skön lång morgonpromenad.... MEN det får väl bli fram mot sommaren kanske. Å andra sidan är det ju förmodligen lite varmare då så den promenaden ser jag verkligen fram emot!
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och tycka lite synd om mig själv. Sen ska jag ta tag i dagens dammråttor!
Jag lär nog ha mer att underrätta världen om innan dagen är slut!

Inga kommentarer: