onsdag 4 februari 2009

Hemma igen

Vaknade imorse och kände mig rätt pigg. Träffade chefen hos mor och far där jag lämnade min bil. Anlände i Härnösand i god tid före kurs starten. Fick kaffe och en rundvisning av SV kontoret. Fint på alla sätt och vis.
Vid lunch skickade jag en bild av kurs-gänget. Rätt kul att kunna uppdatera bloggen när det händer nåt.
En bra dag med ny gammal information. Trevligt att träffa andra SV-jobbare som nu även blivit flitiga facebook användare.
Nu är man hemma igen. Har hämtat slalomskidorna som jag ska ha i helgen. Kommer att bli perfekt bara jag håller mig frisk.
Har fixat med en del partymusik ikväll.... få se om det blir nå bra!

Nu har sambon kommit hem från Norge. Har visst haft en del flygstrul men nu är han i hemmets lugna vrå iaf.
Bäst att gå och vara lite trevlig.
Kort och gott!

Inga kommentarer: