lördag 21 februari 2009

Dammråttornas utgång ur huset!

En övervåning full med leksaker kan få en mamma att bli vansinnig. Jag vet inte hur många gånger jag plockat undan leksakerna men innan man hunnit till dammsugningen så har grejorna kommit fram igen.
Idag gjorde jag slag i sak. Nu skulle övervåningen saneras.
Efter en mysfrukost tog jag ta i detta.
Nu är det riktigt fin uppe också!
Har hunnit en sväng på konsum och uppdaterat lördagsgodisskålen... kan behövas. Tog oss lite lunch och slappade framför skidskytte stafetten. Nähä, det gick inget vidare där heller.
Nu laddar vi inför kvällens Modo-match men om sanningen ska fram så har man väl inga höga förväntningar.
Det blir iaf hockey och mat på "faktors" ... Härligt. Nils sa tidigare idag att han saknade "Jotta" så hans begär kanske blir stillat nu då!

Nej, nu ska min son ut och åka skidor i snålblåsten. Bäst att hjälpa honom på med skidorna!

Hej Hopp!

Inga kommentarer: