lördag 21 februari 2009

Knycker ett "säg"

Jag är verkligen anställt på alla avdelningar i företaget Näsström och Karlström. Men som det står skrivet i en annan blogg... SJÄLV ÄR BÄSTE DRÄNG!Har ju tidigare städat som en tok och nu har jag varit ute och både skottat vedskjulstaket och styrt in ved. Kanske man skulle ta och anställa en dräng iaf... Jag har ju lyckats rätt så bra när det gäller snöskottningen, ha haa..
Det blåser småspik ute men det hindrade inte mina små raringar att åka några varv skidor. Bra jobbat. Man blir liksom skönt trött när man fått andas lite frisk luft. Nu ska vi fräscha till oss innan vi ska sticka vidare till middags bjudningen.
Nu ska jag lägga mig och njuta i badet en stund. Värst vilken badare jag har blivit. Hoppas bara ingen kommer eller att någon ringer... för det har jag inte tid med just nu. Men är det nån gång det ska ringa så är det när man just lagt sig tillrätta i badet.

Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer: