onsdag 13 januari 2010

Tjugondag knut...


GRATTIS ROSSI! Ett av dagens födelsedagsbarn... Jag ska nog slinka in där på en kaffekopp i eftermiddag.

Ikväll är det Mack-möte här hos mig så då kommer jag inte loss. Vill man ha mer födelsedagsfika kan man bara gå till nästa hus... Kalles Monkan fyller också år idag... Så är man inte nöjd med tårtan i det ena huset går man bara till nästa :-)

Men inte nog med det - Det hålls även kalas på Kåkstan idag - GRATTIS Bakfickans EVA!! Himmel vilka kalas det är i den här byn.

Kanske är det därför man lägger på sig så förbaskat runt magen... Jag har iaf försökt att göra nåt åt det hela idag - 15 km cykel...lika trist idag men man känner sig nyttig!

Hade tänkt att ta mig en skidtur men nog är det väl typiskt att det ska vara -18 grader just idag. Nå väl, kanske är det mildare på fredag och då kan man ju åka några varv....


Dags att kasta sig in i duschen för sen ska julen ut ur mitt hus... VARJE liten grej ska ner i källaren!!



1 kommentar:

lantislygdman sa...

Va allt folk ska fylla år hela tiden...Tur att tårta ä gott! Den där försäljaren som terroriserade dig under cykelturen var Nova Näsan!