fredag 15 januari 2010

I en annan del...


Jag har fått ett nytt favorit program. I en annan del av Köping - vilket härligt program och en stor favvo är Tobbe - han är ju skitkul!

Jag måste nog kolla in TV4 play och se förra årets program - såg de endast sporadiskt. Om jag inte minns helt fel så presenterades programmet dessutom av Vuxenskolan!!


Kanske ska man planka programidén och göra en serie om Skorped - måste genast tänka ut ett manus... skulle ju kunna bli hur kul som helst. - Vi som alla har nåt fel i Skorped skulle det kunna heta... men man vet aldrig,, det kan bli nåt annat också. Jag som skulle skriva en bok, byter till att skriva en tv-serie istället! Nån som anmäler sig frivilligt?!


Idag är det fredag - veckans absolut bästa dag. Jag va lite seg imorse men sen jag skickat iväg Axel till skolan och myst en stund med Nils kom jag igång med att stryka, bada barnet som är hemma. Bära ner alla julsaker som står och skräpar i olika lådor... Så, lite har jag fått gjort iaf. Nu ska jag städa lite och sen bär det iväg till affären när Axel kommer hem. Måste nog över på Lunds en sväng också - har lite små ärenden att uträtta. Tur att man har presentaffären tvärs över vägen.


Nej - så här kan man inte sitta. Dags att sätta fart!

1 kommentar:

annica lygdman sa...

jag vill vara med i den filmen.... hahaaa...