lördag 23 januari 2010

Grattis till...

... både Centerpartiets storbloggare Emil Källström som fyller år idag. Ett stort grattis även till MODO HOCKEY som vann ikväll. Undra just om det va för att det va en viss Forsberg på isen??

Matchen avnjöts på samma ställe som krysset löstes på imorse. Jag fick mat-erbjudande och det säger man ju aldrig nej till. Ibland är det tur att man är lite sen med att laga mat. Hade lite svårt att hitta på nåt att tillaga och då blev det så här himla trevligt istället. God kycklingpaj och "cole-slow" sallad.

Nu ligger grabbarna i sängen och dit ska jag också närma mig bara de somnar snart. Tror att det blir Robinson innan det är dags att sova.

Imorgon är det hockeyträning som gäller från morgonen. Jag ska inte skjutsa utan det gör Robban - förmodligen i sin nytvättade och nystädade bil... OBS - Det va jag som skurade mattorna... vilket har gjort spår i mitt badkar... jäkla grus som inte vill följa med vattnet när man spolar... Fina blev dem iaf - såpa är grejer de´.

Jag och Nils ska på Mackmöte kl 9 - vilken läskig tid att ha ett möte på - söndag kl 9. Men men... det ger ju oss tid till att ägna resten av dagen åt träning - antingen blir det skidor eller cykel - finns ingen återvändo efter denna kvälls mumsande. Det va ju dessutom vilodag!
Hur som helst så gäller det att ligga i. Nästa vecka är lite si och så med träning - har ju en viss födelsedag att fira på måndagkväll - borde egentligen ha varit ledig och myst med födelsedagsbarnet hela dagen.

Slutsurrat för den här gången - Go natt världen!!

Inga kommentarer: