söndag 24 januari 2010

Det råder träningsfeber...

Jag tror att det är träningsfeber på gång... eller så börjar man känna att den där bad säsongen snart är här. Har läst flera bloggar som tyder på att det är fler än jag som känner ett måste att träna.
Idag började vi dagen med att skicka en pojke på hockeyträning - Robert skjutsade.
Jag och Nils skulle på Mackmöte så jag tog och snodde ihop en hallonpaj så att vi skulle kunna tänka riktigt klokt och bra! Tror faktist att det funkade (om man tog extra mycke vanlijsås). Vad är väl ett möte utan fika???
Sen leasade jag ut barnen en stund så jag kunde åka ett varv skidor (hann inte mer). Sen va det min tur att på ett utleasat barn - Emil stannade här när övriga familjen drog iväg på hockey. Tjänster och gentjänster är bra!

Det va rätt så många i skidspåret. Jag tror att familjen Jacobsson hade släktträff eller nåt...

Nu är det bara att ladda för nästa möte. Har bygdegårdsmöte kl 19 ikväll - hm, som vanligt kan jag bara stanna en timme - sen måste barnen i säng. Jobb och skola imorgon och inte nog med det - storkalas är det imorgonkväll också!!

Nu ska jag ta 5 km på cykeln innan jag går och duschar. Kan inte nöja mig med den lilla motion det blev i skidspåret. Å eftersom jag fick så god mat igår så gäller det nog att bränna några kalorier till.

På återhörande!!

Inga kommentarer: