onsdag 20 januari 2010

Sååååååååå lesssssss!


Nu har jag suttit i flera timmar och försökt fixa det trådlösa nätverket... funkar inte, funkar inte... Nu har jag gjort det klassiska - dra ur kontakten och stoppa in den igen - VET INTE om det fungerar på min laptop eftersom jag blev så förbannad och stoppade ner den i väskan!

Sitter nu vid min andra dator och skriver... borde gå och lägga mig men kan inte sova om jag inte kollat alla bloggar först!

Funkar inte nät-eländet imorgon måste jag ringa en vän... Ove min datafixare - stod föresten en ruta att jag skulle kontakta min nätverksansvarige och det är bara han som kan.... Snälla snälla Ove - hoppas att du kan hjälpa mig om jag inte får till det imorgon.

Ikväll har jag haft valberedningsmöte och efter det så va jag så sugen att kolla lite mail m m... INTERNET BEROENDE tänkte jag.... Va detta straffet för att jag tänkte den tanken? Ja, man kan ju undra.
Att sitta å skriva vid det här gamla tangentbordet är som att köra traktor i jämförelse med den andra datorn.

Nu ska jag sova - god natt vänner från en högst desperat internetanvändare!!

Inga kommentarer: