måndag 11 januari 2010

Jääääääääääääääsp z zzzz zzz zzz

Tro det eller ej - jag är skittrött. Bäst att gå upp och lägga sig innan jag hinner ångra mig.
Tro det eller ej nr 2 - jag har ingen tvätt som ska hängas innan jag går upp... VAD ÄR DET SOM HÄNDER??
Är det nåt fel på 2010? Inget är som det ska längre...

Ja, ja, det må vara nytt år och nya rutiner men en snabb resume av dagen måste jag ändå avge.
Dagen jubilar är redan firad men jag säger väl grattis till Annica en gång till så är det gjort ordentligt!!
Första dagen på jobbet efter ledighet är som vanligt en massa strul och telefonsamtal och en massa som jag skulle ha gjort nyss!
Trevligt att ha fullt upp iaf. Som om vi inte har nog att göra så ingår det en sak till den här dagen - bort med alla julgrejer som vi släpat fram... vilket tar sin lilla tid men nu är det också fixat så imorgon kan det inte bli annat är bra tror jag.

Rickard verkar också ha kommit fram i ordning så då behöver vi inte oroa oss över det...

Jag fick ett kul besök på jobbet idag, eller jag fick flera roliga besök men en som jag hade tänkt ringa och be om lite ackordshjälp... han kom som på beställning - Bra att känna lite musiker ibland! TACK LASSE - du är en pärla!

För övrigt har det inte hänt så mycket - har tagit det super-duper lugnt hela kvällen. Hela och hela - blir inte så mycket till kväll över när man kommer hem och har fixat mat, sett lite tv, umgåtts med barnen och läst saga och borstat tänderna på de små raringarna.... Har även telefonerat till grannlandet så nu skjuter väl telefonräknigen i höjden igen * skratt* (internt skämt)

Måste även passa på att önska Robban lycka till med sitt nya kollektiva boende - låter ju hur mysigt som helst att få tillbringa natten med två andra snarkande snyggingar?! Hoppas att luften räcker åt er alla som sover ihop - har du svårt att sova kan du ju alltid nynna lite på en klämkäck visa från Harpsjölägret - på läger, på läger, på läger trivas vi.... trallalaaa.
Sanrt är det torsdag och då får du komma hem till kolmilan igen! Läste i Lindas blogg att det doftade nåt särskilt efter sotelden... eländes elände... MEN ljuset är på väg - misströsta inte - snart är våren här.... Vi ska bara transportera oss igenom några vintermånader först!

Godnatt kamrater
(har jag grattat Annica? om inte så säger jag det nu - GRATTIS ANNICA * fniss* )

Nu känner jag mig inte alls trött längre - *morr*

Inga kommentarer: