söndag 20 februari 2011

Varm i hjärtat!

Ikväll har jag varit på mackmöte. Grabbarna ville nog helst bara krypa å gömma sig när jag sa att det va vad som stod på kvällens schema.
Nu hade de tur å slapp följa med mig och fick vara hos kusinerna istället. Mötet drog ut på tiden och jag satt på nålar från kl 19... gick hem tjugoöver... ringde till Axels mobil å sa att jag va  på väg hem och att de kunde klä sig och gå hem de också.
När jag gick efter vägen såg jag mina små troll... När de såg mig blev de jätteglada och sprang emot mig... Det värmer i hjärtat när två små älsklingar vinkar och springer mot mig.

Fikade lite mjölk och brunkaka... Jag har ju bakat en del idag eftersom jag va tvungen att göra utav med mina 12 trasiga ägg från igår...

Nu är det sovatime och dags för en ny arbetsvecka. Håller tummarna att Axel inte också insjuknar i febran... hade en rätt skrovlig röst idag efter allt skidåkande. Många piggelinpoäng denna helg kan jag säga!

Natti natti...

Va rädd om det du har - det är iallafall jag!

Inga kommentarer: