lördag 19 februari 2011

Kanonmiddag!

Efter dagens bestyr blev det bestämt att vi skulle göra en knytkalasmiddag på 10an... Det blev toppen gott. Jag gjorde en Västerbottenpaj med romsås, Anna gjorde älgfilé med supergod sås. Till det gjorde vi klyftpotatis och sallad.
Efterrätten blev en kladdkaka som fanns i frysen, till den hallon och grädde. Gissa om vi är proppmätta!!

Det känns lite tomt i huset - Nu är det bara jag och Nils... Axel sover på lägret och än har jag inte hört något om att det inte går bra... Stor pojken min!

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det fullspäckat schema med föreningsmöten åt alla håll. Kom till bygdegården kl 14 och gör din röst hörd - Intresseföreningen har möte och då är alla som vill välkomna med idéer om Skorpeds Framtid.

En bra dag och vissa saker är mer glädjande än andra!!

Njut av livet - idag är det min tur igen!!

Inga kommentarer: