fredag 4 februari 2011

Omgruppering av tredje kompaniet!

Hade ställt in mig på 2 x träning imorgon i Bjästa och sen hem för att kanske åka lite skidor... MEN inget blir som man tror eller tänkt sig.
Helt plötsligt får vi order om omgruppering av överste Näsström i Kazakstan - KBs 02 lag saknade spelare till deras sammandrag och behövde låna in några rappa 03or... OJ, jag behöver alltså klona mig eller trolla mig dubbel. Har varken trollspö eller klonings apparat så vad gör man då? Man lejer in ett st farfar för skjutsning åt ena hållet och jag kör åt andra hållet. Det blev ett himla packande och fixande ikväll. Höll nästan på att missa fredagsmyset - katastrof!! Fick också kasta barnen i säng i samma tid som när det är skola för att de inte ska vakna medvetslösa - gissa om man är poppis?? NOT!

Hur som helst så blir det alltså en dag i Järved efter Nils träning. Det blir nog bra bara vi slipper stå och frysa... Det får bli en kort fredagskväll för min del. Bäst att gå och lägga sig om man ska orka med den här helgen - Nästan så man längtar till måndag igen. Det är ju hockey hela söndagen också. Man skulle haft samma iver till detta som påhittaren själv. MEN när man väl är på plats så är det ju kul att se grabbarna spela.
Dags att släck å göra kväll, å håll i er - kl är 22.07

Kommer kanske några bilder från morgondagens äventyr... imorgonkväll ska jag bara njuta av att sitta i soffan. Å inte blir det nåt melodikryss imorgon heller... tur att det går att lösa på nätet senare!

Natti natti!

Inga kommentarer: