onsdag 23 februari 2011

Lätt som en plätt!

Så va den här kvällen snart till ända eller Det är väl just det den är.
Nu har vi haft valberedningsmöte och det gick ju lätt som en plätt... ja, ganska iaf. Alla poster är klara förutom nån liten plats som fortfarande är lite si å så med... men innan fredag så är alla bitar på plats, det lovar jag!

Vi har det väldigt trevligt i vår VB-grupp - När Karin kom hade hon inte ens fått nån middag, tur att jag hade kvar av min morotssoppa... Den va välsignad tror jag - räckte ju till hur många som helst, överlämnade ju en liten hink till mamma också och så åt jag både till lunch och middag!

Med soppa i magen å kaffe på toppen jobbar man bra.

Min raketresa till stan gick fin fint... Kl 13.30 Skorped - Gälven - SV - Logopeden - Skorped kl 16.50
Nu ska vi göra paus i logoped-andet ett tag... måste jobba på lite olika bokstäver tills vi ses igen i Maj.

Axel, Kerstin och Nils... bilden togs nån gång när vi hade
vägarna förbi... Alltid lika mysigt att hälsa på!
Här verkar grabbarna fått med sig nån gott också.
Nu är det väl bara att ladda för en ny jobbardag. Packa väskor och lägga fram kläder.
Har just talat en stund med moster i Bjästa... en trogen blogg läserska - men det räcker inte att bara träffas genom bokstäver... ibland måste man ringa också. Hon är en erfaren gympa-ledare som vi behövde lite hjälp av... och det va som vanligt inga problem! TACK Kerstin - du är en pärla!

Nej, en sista sväng ner-i panna... en sista check att alla hockeygrejor är på plats... sen är det lopplådan som gäller.
Än fast det satt fast på förmiddagen  - hände ingenting så kan jag känna mig rätt nöjd med dagen... Har både städat och bytt sängkläder - PRICK vad jag hade tänkt.

Imorgon kommer det en "pappi" hem till huset också! De blir kul de!

Natti natti!!

Inga kommentarer: