lördag 12 februari 2011

Träning

Nu är det en ny dag - en strålande vinterdag som hade passat utmärkt för skidåkning... men det blir nog bara en promenad på sin höjd iaf. Nu ska vi iväg till Bjästa på träning.
Grabben är klädd och nästintill klar så vi behöver inte fara så tidigt.

Igårkväll gick jag och la mig före halv elva ... vad är det för fel på mig? Jag är trött som aldrig förr men det är väl förra veckan som kommer ikapp. Jag drömmer så konstiga drömmar också. Allt är ett enda virr varr. Nattens dröm hade jag en middag på nån sorts herrgård. MEN min efterrätt hade jag misslyckats lite med och snodde ihop nåt lite snabbt... Det va en limpa med glassöverdrag... och det kändes som en fantastisk B-plan när nu den rätta efterrätten gick upp i rök någonstans efter vägen.
Lät ju inte så vidare gott och jag vet inte hur det for med allt heller.
När man vaknar är man ju helt slut på.
Dags att packa bilen och dra vidare...

GRATTIS GUNNAR NÄSSTRÖM på födelsedagen föresten!

Inga kommentarer: