onsdag 23 februari 2011

Stan idag igen!

Idag hade jag tänkt hinna så mycket men det har inte blivit så. Hatar att ha nåt jag ska iväg på... kommer liksom inte igång.
Kokade iaf ihop en morotssoppa på nå extra billiga morötter från konsum. Skjutsade iväg Nils på rytmiken och fick mig lite kaffe hos farmor medan jag väntade på att hämta hem pojken igen.
Hade en timme på mig att göra nåt eller ingenting - jag valde dammsuga, skura och riva ur sängen... sätta på en tvättmaskin och sanera toaletten.
Nu är det alltså dags för nästa skjutsning - mot stan och logopeden. Har en brödleverans att utföra också... Alltid redo!
Nej, dricka upp kaffet och ge sig iväg så man kommer hem nån gång. Har valberedningsmöte här ikväll, årsmötestiden är bråda tider kan jag säga.

Missa inte SSKs årsmöte på fredag! Kom dit å fika åtminstone, alla val är klara så ingen behöver vara rädd för att få ett uppdrag man inte kan säga nej till... MEN varför säga nej?? Man borde väl va hedrad över att få va me... !!

Ajösssss!

Inga kommentarer: