fredag 4 februari 2011

Skidskytte

Efter en städdag och lite annat så lutar jag mig tillbaka och ska spana in skidskyttedamerna. En trevlig sport!
Själv har jag inte åkt en enda meter på skidorna i riktigt spår alltså... men nu är det närmare än någonsin. Har med varm hand överlämnat mina blå MADSHUS till mitt vallateam i Mosjö. Nu ska det bli både fäste och glid å sen har jag ju rakt ingenting å skylla på.

Efter vår tur till tandis i Bredbyn tog jag och Anna en promenad... måste röra på fläsket lite om man med gott samvete ska få mumsa i sig nåt fredagsmys. MEN jag tror jag är sjuk - är inte ens sugen på chips men det är väl som Sofia Wistam dissade häromveckan - Första chipset - har man väl varit och nallat i skålen är man fast. Då kan man inte sluta.
Jag har ju även köpt hem en påse röda kina... farligt farligt... där är det samma problem - har jag väl öppnat påsen är det kört... kan inte sluta. Finns bara två sätt - inte öppna eller äta upp alla.

Nej nu är det full koncentration på skidskyttarna och hålla tummarna för full pott för tjejerna!

Inga kommentarer: