söndag 20 februari 2011

Skorpeds framtid

Nu har jag fått hem skid-killen. En stolt grabb som sov över på skolan. Tyckte förståss att tjejerna skrattat lite väl mycket och inte följt reglerna om att det skulle vara tyst kl 22
Nattens stora händelse va att Alfreds uppblåsta madrass gick hål i så de fick sova på golvet... aj, fy va ont i ryggen det skulle ha varit.

Jag har bakat lite idag - gatt ju göra nåt av mina krossade ägg. Blev sockerkaka och pannkakssmet. Så idag blir det pannkaka än fast det är söndag.

Det har varit möte på Bygdegården idag. Skorpeds intresseförening hade informations möte och tog gärna emot idéer och synpunkter på sånt som de ska bevaka. Framkom en å annan idé tror jag.
Vi fick även smaka på Myckelgensjöglassen... Mitt betyg va: Glass... Är ju inte van så exklusiv glass - blir oftast konsums extra... tresmak eller vanlij å ska vi lyxa till det blir det Big Pack...

Nej, nu är det dags för pannkaksstekning och sen vidare mot nästa möte kl 18

Sen är det kväll å söndagen avslutas med Solsidan!

Inga kommentarer: