söndag 4 oktober 2009

Mörkrets inbrott...

Klockan är halv åtta och redan beckmörkt ute. Vi har nyss avnjutit en underbar pizzamiddag. Det va jättegott. Jag tog en mexicomacka... mums!! Blev till och med en halv kvar så jag har till lunch imorgon.
Middagssällskapet va trevligt! En av dem fick äran att skjutsa Rickard ikväll till tåget! Själv så slänger jag väl mig i soffan och njuter av lugnet!
Lugnet och lugnet... nu är det vecka igen och då ska dagis och skolväskan packas... herre gud va veckorna rullar på. MAn hinner inte blinka förrän det är advent...

Nej nu ska jag höra vad en av mina stora idoler har att säga - Vi har fått besök av Lännäs svar på Martin Timell... Det snackas sommarstugebygge och HAN är en stor del i detta bygge.... Snart är det dags - å va spännande det känns!!
Konstigt det där med stugan - ena dagen tänker jag att det är så avlägset att det är lika bra att skita i alltihopa men i nästa ögonblick så glimtar det till och hoppet tänds att det ska stå en stuga på däruppe på backen.
Spännande, spännande. spännande...

Inga kommentarer: