lördag 10 oktober 2009

Fixar, klistrar och grejar!

Man har verkligen massor med småsaker som man borde göra... Jag har en bok som jag klistrat in lite av varje från Axels uppväst (varför ingen sån bok till Nils)? Ja, hur som helst så har jag stoppat in en hel del saker, biljetter, utklipp och foton men tror ni att jag klistrat in det?? Så klart inte. NU har jag tagit mig i kragen och gjort det. Inget som syns eller på något vis märks men JAG vet att det är gjort!!
Det har varit en skön morgon - mycke kaffe precis som planerat... gjorde ett försök med melodikrysset men missade på några frågor så jag gav upp.
Har fått några rapporter från min i vanliga fall medkrysserska, hon som befinner sig på väg till IKEA.

Det är ett kanon väder så det är bara att njuta av solen... snart syns den väl inte mer.
Tänkte på hur olika solen värmer... på våren när den tittar fram så är den så varm och skön. Nu är den stor, gul och inte alls lika värmande...

Nu ska jag dra vidare i mitt hus och se om det finns nåt att "göra klart"...

Ajöss!

Inga kommentarer: