måndag 12 oktober 2009

Facebook ger svaret...

Som jag skrev tidigare nån gång så har jag blivit FB beroende. Helt sjukt men det verkar vara fler än jag som är inne där. Systemet har fullkomligt brakat ihop. Allt går såååååååååå segt men segast är nog ändå Farmerville. Där kommer man in om man har otur... nu är det ju bara ett spel men ändå!!
Hur som helst så är FB svaret på många frågor. Nåt jag inte riktigt hade koll på va att min kusins fru fyller år idag - HIPP HIPP HURRA för FRISÖR-MALIN idag!
Det är ju tack vare henne som jag började med min blogg - synd bara att hon själv inte har tid att skriva så mycket nu för tiden.

Nu ska jag kolla tvättstugan en sväng - kolla om det fortfarande snöar - packa barnens väskor och SEN ska jag knalla iväg till sängen. VARFÖR kan jag inte va lika trött nu som när jag vaknar imorgon?? Hoppas bara att det inte är så förbaskat halt imorgon. Hörde föresten att det va poliskontroll i mellan Skorped och Sidensjö ikväll... tur att man inte va ute då!

Ikväll har jag haft besök av min underbara granne. Han skulle hjälpa mig att hitta den nya SF-kanalen MEN vi lyckades inget vidare - Förb... också, jag gillar ju svensk film så den kanalen är ju som gjord åt mig. Jag fick tipset att byta huvud på parabolen - låter ju som ett lätt jobb. Ska bara köpa såna där huvuden eller så får väl sambon beställa på nätet... i helgen ska kanalen in i min box och ut ur min tv-bild.... VARFÖR är det så att här fungerar ingenting - kan inte lyssna på radio för det bara brusar... Kan inte se på TV i sovrummet för både box och nån antennkabel är trasig... MEN det är ändå mer synd om Linda som inte har kanal 5 - missar varje avsnitt av "hemmafruarna". Vilka stora bekymmer vi har i den här världen, eller hur.

Nattpusssssssssssssssssssssssssssssssssss!

Inga kommentarer: