söndag 4 oktober 2009

Det blev ingen snö!

Hela veckan har de varnat om att snön kommer på söndag... Men det va inte vitt på backen när jag vaknade... däremot regnade det rejält.
Axel och Pappa har farit på på hockeyträning. Tur att det va en familj till som också skulle fara så att han slapp ta bilen. Han kom hem rätt sent i natt så nån chaufför kanske han inte va.
Nu håller jag tummarna för Axel och Oscar att det går bra på träningen. Kändes nog spännande idag oxå!

Va trist det är att komma ner till en proppfull diskbänk. Den va verkligen full av glas och kastruller - blä! Men nu är det diskat bort och kaffet är på G så snart ska jag avnjuta dagens första kopp. Nils ser på barnprogram och börjar dagen på det viset.
Det är en hel del chips och nötter på golvet kände så jag kommer nog inte undan dammsugningen idag, eller kanske ska jag vänta till Rickard kommer hem?! Hm, nja ingen vidare lösning - han har nog inte heller lust att dammsuga idag.
Nej - nu blir det kaffe och sen får vi väl se hur det blir!

Ajöken

Inga kommentarer: