lördag 3 oktober 2009

Ensam och övergiven!

Ikväll har vi åter sett en urusel Modo-match. Vad håller de på med... förlorar hela tiden. Nu får de rycka upp sig annars vet i väl tusan...

Idag har jag haft ett mycket trevlig besök av en gammal vän. Malin Tasdemir och hennes underbare son Emre har hälsat på. Vilken liten goding till grabb hon hade. Han älskade både strössel och ahlgrensbilar.... han hade ögon som man bara drunknade i... han är nu redan en charmör vad ska det bvli av honom...??
Det va sååååååååååå himla kul att de kom och hälsade på, synd att det är så långt mellan gångerna som vi träffas. Malin va sig lik... TACK för att ni kom!

Nu har gubben dragit iväg till en dans några byar bort. här sitter jag - ensam och övergiven! Men men... nästa gång är det väl min tur att gå på dans!
Imorgon är det hockey träning igen. Pappan åker med barnet den här gången....

Nu är det inte mycket kvar för mig den här kvällen - bara att packa ihop å gå och lägga mig!
Återigen så går jag å lägger mig tidigare på helgen än på veckan - ur led är tiden!!

Natti natti!

Inga kommentarer: