torsdag 8 oktober 2009

HÅLL OM MIG!!!


Släpp inte taget håll mig (Nanne Grönvall) ... JAG håller på att bli sjuk. Det gör ont i min hals och jag känner mig kall och frusen... Jag behöver nån som tycker synd om mig, nån som kokar te med honung, killar mina fötter och rygg... DET ÄR SYND OM MIG!! Burr va jag fryser...

Nu sitter man här i sin ensamhet - får nog gå och koka mitt te själv - undra just om man tar vanligt lipton med hallonsmak eller det Gotländska Kärleksteet jag fick av mina grannar...



Å vad beträffar att nån ska hålla om mig så får jag nog bara drömma om det. Men drömma är ju också rätt så härligt. I drömmarna kan det ju bli precis hur som helst - perfekt eller mardröm... det vet man inte förrän man vaknar - om man minns nåt vill säga.

Nej min obefintliga buttler verkar inte infinna sig så jag får väl sitta här och tycka synd om mig själv....


Natti natti!!


Inga kommentarer: