fredag 7 augusti 2009

Stulen rubrik...

Kikade in på kontot igår och fick se att det rullat in några kronor... Min givna rubrik idag skulle alltså bli Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen... Den hade Annica redan tagit så då kan man ju inte ta samma... De´va´de´samma de´... Trevligt med lite pengar iaf.
Det blev som jag önskade... jag fick vakna till en SOLIG morgon! Yes.
Det är helt underbart ute. Solen skiner, det är vindstilla, det doftar nyklippt gräs över hela byn. Som sagt... underbart!
Idag drar jag och Anna till Mellanselsbadet. Det blir förmodligen en längre sittning om vädret håller i sig. Vi tog en heldag där förra sommaren också. Vi packar kaffe, saft och badbyxor... sen sticker vi!
Axel klipper det sista av storlägdan... då ska väl slåttern för den här veckan vara avklarad om nu inte farbror Arne behöver hjälp med klippandet??

En sväng ut till växthuset och se om de håller på att dö av törst sen ska jag packa badväskan klart!!

Inga kommentarer: