onsdag 26 augusti 2009

Städfeber råder!

Nu städar jag överallt där jag kommer åt. Idag är det bilen som fått sig en duvning. Har lånat en sån där kemdammsugare och den blöter ner och sen suger man bort det och DÅ - följer en massa annat snusk med! Det blir såååååååååå bra. Nu tror jag att jag är klar med bilen, förutom mattorna som inte är skurade. Det ska också göras. Sen är min bil hur fin som helst, fast man kanske blir lite rå i rumpan... tar väl några dagar innan det är helt torrt men det är det värt.

Nästa jobb blir en madrass som måste få sig en omgång! Va de ska bli bra!
Ikväll måste jag nog göra en storstädning i matrummet också. Upp med nya gardiner och UT med DAMMRÅTTORNA!

Grabbarna och jag tog en paus i allt städande. Varm O´boy och mackor. Det va gott de´.

Åter till städandet.

Ajöss!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Ja, jag hörde ju talas om den dära "sugen"