onsdag 5 augusti 2009

Först alla GRATTIS!

Nu harjag varit på äventyr så jag ligger efter i bloggandet!

Nu tar vi alla gratulationer... det är nämligen MÅNGA som fyller och har fyllt år de senaste dagarna!

Jag börjar med super söta Mira - Grattis på treårs dagen! Paket fick hon ikväll och tårta fick vi! Supergott...
Så va det ju den 4 augusti... Va behändigt när alla fyller år på samma dag - GRATTIS Linda och Malin - Er kunde jag ju inte fira på plats men jag ska nog slinka in hos linda på en försenad födelsdagskopp kaffe nån dag! Malin hade jag gärna besökt men det krävs lite mera planering än ett spontant kaffe-begär! GRATTIS iaf!
Den vi har firat på riktigt är Mr Tommy "bombe" Sundberg - 50 år och det har vi firat i Umeå med Tjo och Tjim! Köpte till och med 20 partytutor för att verkligen göra världen uppmärksam på att ni hade en viktig jubilar ibland oss... Är det nån som vet vart de tog vägen?
Hur som helst - partaj blev de´- paket blev de´... kalas blev och blir de´. Mer om dagarna i Umeå i nästa inlägg!
En ny dag och vi har hunnit till 5 augusti - GRATTIS till nästa Tommy men en Näsström den här gången. -Inte är det väl underligt om man blir fet när det är så många kalas hela tiden. Man äter tårta i parti och minut och än är det inte slut!
Imorgon är det dags igen och då är det inte bara en som fyller år utan två. GRATTIS till Marina och Martin... Vi kikar nog förbi för att få åt oss lite fika!
Nu ska jag kasta in en tvätt i maskinen och sen ta tag i resumen av Umeå vistelsen!

Inga kommentarer: