lördag 1 augusti 2009

Panik över detta datum!

Nu är juli slut och det känns ju allt annat än bra. Augusti innebär att det blir mörkare och att semestern snart är slut... Det är en vecka kvar på semestern och hur vore det om vi fick lite trevlig sol?? Jag hade trott att det skulle vara fint idag men det regnar och är hel-grått! Kollade in yr.no över Docksta också.... samma fantastiska väder! Imorgon däremot ser det strålande ut!
Inatt har jag sovit som en stock... MEN nu är det så där sardinlåde-känsla igen. Jag måste försöka få mina små killar att sova i sina egna sängar, det ger sig väl bara skolan börjar, då rättar det mesta till sig!
Nu ska jag packa ihop lite lunch åt gubbarna som jobbar i Docksta. Själv har jag väl inte så mycket att uträtta där men kanske kan jag räva åt mig lite hallon, såg att det fanns fina bär på hallonriset. Måste väl dra iväg om några timmar så det är bäst att sätta fart. Undra just om jag måste tanka också??
Ikväll ska det grillas, tur att jag förberedde så bra igår.
Nej dags att sätta fart!

1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Hrmm, hrrmm, barnen, fortfarande, i sängen!