fredag 25 september 2009

Fredagsfundering kring att vara rik?!


För några dagar sen skrev jag ett inlägg om att bli en rik kvinna. (läs Angas kommentar) Ja, det låter ju inte helt fel att vältra sig pengar, rulla sig i ädlar stenar och fina smycken, köra en svart, snygg 3miljoners mercedes, umgås med likasinnade och njuta av att bli bortskämd av ALLA! För den som inte skämmer bort mig - köper jag!! Låter väl lite väl magstarkt men det är nog så de gör - ALLA RIKA TYPER!!

Men... frågan är om rikedomen kommer från mig själv eller om det är en hane som försörjer mig med allt detta... då finns tydligen en baksida enligt RIKEDOMS DROTTNINGEN Anna Anka.
Haken (om man tycker det) till detta alltså... man måste utföra en viss ritual varje morgon Lyssna på klippet från RixFm

Som rik så har man tydligen ett stressigt liv så som avslappning har man sex minst tre gånger om dagen... Ja, så kan det tydligen vara att vara rik...

Jag ska ta mig en funderare på det här med min framtida rikedom!


Snart dags för fredagsmyyyyyys.....



1 kommentar:

ScrapAnga sa...

Jaa, tänk på det...
6 3 gånger om dan, hur ska man hinna shoppa då, om gubben dessutom ska ha en av....... på morron??