lördag 26 september 2009

Morron-kaffe!

En ny härlig dag! Det är rätt skönt ute och jag har fått både macka och en stor tekopp (kärlekste från Gotland) Nu är det dags för kaffe, blogg och allehanda.
Barnen har jag kastat i badkaret. De hade lite svårt att slita sig från tv-n. Ville se filmen vi köpte igår - Rena Rama Rolf... ju de´. Den riktigta mulliga mansgrisen - Rolf! De är ju iaf filmer man kan tänka sig att se tillsammans med dem!
I natt har jag sovit som en stock men ändå drömt en hel del mystiska saker - återigen - vart får man allt ifrån. Är det ens undermedvetna som dyker upp eller??
Tittade på mobilen när jag vaknade och där fanns tre sms... hade jag inte haft det så skulle jag har varit besviken... Det va från två brudar som varit på fest. Den ena meddelade att -Nu är vi hemma (03.21) å den andra som lyckats tryck iväg två sms... undrade -Vart ja va?! (03.09) Bra fråga och mycket genomtänt. Det är alltid lika kul med mess, men är det nåt jag lärt mig så är det att stänga av ljudet på natten... OJ - va väckt man skulle bli annars! Å så blir man ju så sugen på att läsa dem direkt.
Idag har vi inga större planer. Förutom att det är hockey i eftermiddag. MEN - Jag antar att vi inte har kanalen. Jag har gjort 2 kanalsökningar och lyckas ändå inte få till det. J*#%a skit! MEn MEn ... man kan ju alltid söka sig runt byn å söka lyckan...

Imorgon den här tiden sitter jag väl å fryser i ishallen i Bjästa - GRATTIS KATRIN Din närmaste framtid är räddad! Jag hatar att frysa - så är det bara! Axel ska börja spela hockey och igår provade vi skridskor och klubba... verkar passa hyfsat iaf.
Nej nu ska jag läsa Allehanda - Låter som om omsorgschefen är i blåsväder.... låter spännande!

Inga kommentarer: