måndag 14 september 2009

Mörkrets inbrott!

Nu är det slut på den ljusa årstiden. Jag har gjort om min blogg som jag gillar den bäst - SVART som natten!!
Vissa saker passar en bättre än andra. Nu kändes det som om det va dags att städa bort den somriga bloggen och få tillbaka min mörka ombonade blogg. Jag gillar den, Oscar gillar när den är svart så va f*n, klart att min blogg ska vara SVART!

Svart är också nåt som jag förknippar med Lisbeth Sahlander - Jag säger bara YES! Snart är det dags för premiären för FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN! Jag ska se den filmen men jag har lovat att vänta tills Rickard kommer hem... kan ju inte smyg se den utan honom. Jag hoppas att våra förra biokompisar också hänger med!! Det va ju riktigt trevligt att göra nåt "kulturellt" för en gång skull å ...... va vi ju också - hela kvällen!!

1 kommentar:

Maria S som i Ström sa...

Tittut igen! Jag gillar ditt svarta jag. Vi har något gemensamt där. Längtar också efter filmen, men det är svårt att få till det. Är det inte grabbarna som tränar så ska det handlas, lagas mat, tvättas, jobbas...........Ja du vet.